§ 1 - Chęć zwrotu zamówienia lub złożenia reklamacji należy zgłosić na adres e-mail: kontakt@seldrop.pl. Tam dalej zależnie od sytuacji zostaną Państwo poinstruowani co dokładnie należy zrobić.
§ 2 - Poprawnie złożona prośba o zwrot lub reklamacje powinna zawierać co najmniej:
- Numer zamówienia (lub inne dane umożliwiające jego identyfikację).
- Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (data odbioru towaru).
- Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.
- Wszelkie okoliczności uzasadniające w przypadku reklamacji.
§ 3 - W przypadku uszkodzeń towaru przez firmę kurierską należy załączyć protokół szkody, który posiada kurier i który należy sporządzić przy odbiorze jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń lub dla dodatkowego bezpieczeństwa po otwarciu i sprawdzeniu towaru przy kurierze.
§ 4 - Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu maksymalnie 14 dni od zgłoszenia.
§ 5 - Na zwrot towaru klient ma 14 dni, w przypadku reklamacji należy zgłosić się niezwłocznie po stwierdzeniu np. uszkodzeń towaru lub braków ilościowych.
§ 6 - Prosimy o uważne zakupy i szybkie sprawdzanie przesyłki. Większość towaru nie podlega zwrotowi po rozerwaniu plomby/uszkodzeniu opakowania.
Czytaj więcej: